Op de websites van KommaGo kunt u een klantaccount aanmaken, wat het bestellen voor u eenvoudiger maakt. Naast uw adres- en bestelgegevens ziet u ook of uw bestelling onderweg is. Op deze informatiepagina ontdekt u wat u per menu-item binnen het klantaccount te zien krijgt.
In het overzicht ziet u welke adressen u als standaard bezorgadres en factuuradres heeft geselecteerd. Daaronder vindt u uw laatste bestelling inclusief de orderstatus (in behandeling of verzonden), het afleveradres, de referentie en de betaalmethode. Is de bestelling verzonden, dan kunt u de factuur downloaden en de Track & Trace gegevens bekijken. Ook is het mogelijk om de bestelling met één druk op de knop nogmaals te bestellen.
In feite heeft u onder dit menu-item dezelfde mogelijkheden als onder het Overzicht, maar dan voor ál uw bestellingen. U ziet per bestelling alle informatie, kunt de orderstatus en Track & Trace gegevens bekijken, facturen downloaden en bestellingen opnieuw plaatsen.
Dit is uw adresboek waar u adressen toevoegt, aanpast, verwijdert en adressen als standaard bezorgadres en factuuradres selecteert. Deze standaardadressen worden automatisch geselecteerd bij het plaatsen van een volgende bestelling. U kunt elk adres een label geven, waardoor u bepaalde adressen snel kunt terugvinden. Geef ze bijvoorbeeld namen als Kantoor Utrecht, Kantoor Amsterdam, Magazijn A, Thuis, et cetera.
Onder facturen zoekt u gemakkelijk uw facturen op en kunt u deze downloaden. Het is direct zichtbaar welke facturen al voldaan zijn en welke er nog open staan.
Om uw wachtwoord aan te passen gaat u naar dit menu-item. U vult uw oude wachtwoord in en geeft een nieuw wachtwoord op.